Splošni pogoji

Splošni pogoji spletne trgovine kostevc.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1).

Opredelitev pojmov

  1. Trgovec je Trgovina Kostevc, Gregor Štefančič s.p., TZO 20, 1330 Kočevje, ID za DDV: SI92039839.

  2. Kupec je oseba, ki uporablja naš sistem, torej kupec v spletni trgovini.

  3. Spletna prodajalna je informacijski sistem, namenjen predstavitvi in prodaji izdelkov uporabniku.

Uradni sedež trgovca

kostevc, posredništvo pri prodaji

Gregor Štefančič s.p.

Potok 12

1336 Kostel

Slovenija

E-mail: trgovina@kostevc.si

w: www.kostevc.si

GSM: 031 611 479

ID za DDV: SI92039839

Matična številka: 3213170

Datum vpisa v Poslovni register Slovenije: 13.08.2007

Številka vpisa: 316-10-V01-041434 / 3

Skladno z zakonodajo s področja davka na dodano vrednost izjavljamo, da smo zavezanec za plačilo DDV-ja.

Rok dostave blaga in pogoji dostave:

V primeru, da je naročeno blago na zalogi, bo dostavljeno v roku 2 – 7 delovnih dni na vaš naslov po kurirski službi GLS d.o.o.. Morebitne zamude pri dostavi blaga bodo predhodno usklajene s kupcem. Blago dostavljamo samo na območju Republike Slovenije.

 

Za blago, ki ni na zalogi, bomo kupcu predhodno poslali predvideni dobavni rok. Po potrditvi naročila s strani kupca bo blago v predvidenem roku dostavljeno. Glede morebitnih sprememb oz. zamud bo kupec obveščen. Maksimalni dobavni rok za izdelke, ki niso na zalogi je 45 delovnih dni od dneva naročila, v kolikor naročenih izdelkov ne bi bili v stanju dobaviti, bo kupec o tem ob naročilu obveščen.

Pri dostavi ni omejitev glede možnost dostave naročenih izdelkov oz. blaga. V postopku oddaje naročilo lahko izberete plačilo po povzetju (ob prevzemu kurirju; možno plačilo po povzetju z gotovino ali plačilno kartico) ali pa plačilo po predračunu na transakcijski račun podjetja.

Strošek dostave blaga

Cena dostave za posamezno naročilo znaša: 4.99 EUR. V ceno je vključen DDV. Ta vrednost se bo dodala k seštevku vašega naročila.

Ob naročilu v vrednosti nad 50 EUR (brez vključenega stroška dostave) je dostava brezplačna! Poleg zgoraj navedenega stroška dostave ob naročilu izdelka ne nastanejo nobeni dodatni stroški.

Plačilni pogoji in rok plačila dobavljenega blaga

Plačilo za izdelke na zalogi je: gotovinsko ob prevzemu, preko predračuna, preko sistema PAYPAL ali s kreditno kartico.

Za izdelke, ki jih nimamo na zalogi in jih je potrebno naročiti, bomo kupcu izdali predračun, po plačilu predračuna s strani kupca bo blago naročeno ter v predvidenem roku dobavljeno.

NOVO > plačilo s kreditno kartico

Dostavo izdelkov vršimo preko dostavne službe GLS Slovenia.

Dostava naročenih izdelkov v naši spletni trgovini se izvede v najkrajšem možnem času in je odvisna od razpoložljivosti izdelkov. Izdelke bomo dostavili na naslov, katerega ste navedli ob registraciji oz. nakupnem postopku, priporočamo vam, da navedete naslov na katerem se nahajate v dopoldanskem času. Prav tako priporočamo, da napišete mobilno številko, na kateri ste dosegljivi v dopoldanskem  času, saj vas bo kurir lahko poklical in se dogovoril z vami o načinu dostave.

V primeru, da ne želite, da vam izdelek dostavimo na vaš naslov pa si lahko na spletni strani GLS Slovenije izberete tudi eno izmed Parcel Shop enot v kateri lahko paket prevzamete sami (poštno ležeče). Vse kar potrebujete napisati v polje s podatki za dostavo je vaše ime in priimek, ter naslov izbrane Parcel Shop enote.

Odkupnino paketa lahko GLS kurirju ob dostavi plačate z gotovino ali s kreditno / debetno kartico -  brez dodatnih stroškov oz. provizij.

V primeru neuspešnega poskusa dostave vam bo GLS kurir pustil sporočilo o prispeli pošiljki. Na sporočilu je navedena številka paketa in telefonska številka GLS dostavne službe (01 500 11 90), ter njihov elektronski naslov (info@gls-slovenia.com). Na navedene kontaktne informacije se lahko obrnete in naročite ponovno dostavo paketa na vaš naslov ali pa se dogovorite, da vam paket dostavijo na drug naslov (kjer boste v času dostave dosegljivi). Po vaši želji se lahko z GLS-jem dogovorite tudi za dostavo paketa v vam najbližji Parcel Shop (paketno trgovino), kjer lahko paket prevzamete sami ob predložitvi številke paketa in osebnega dokumenta.

Seznam paketnih trgovin si lahko ogledate tukaj.

 

Za vsa dodatna vprašanja nas kontaktirajte.

Naročila in jamstvo za blago

Cene veljajo do sprememb, ki bodo objavljene na tej spletni strani. Izdano naročilo velja kot pogodba. Naročilo bo izpisano v dveh izvodih: en izvod dobi kupec s pošiljko, drugi izvod ostane v arhivu prodajalca. Kupec ima možnost od odstopa od pogodbe, dokler blago ni poslano. Kupec ima prav tako pravico, da lahko v roku 14 dni od dneva naročila odstopi od pogodbe.

Stvarna napaka


Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančno opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.
Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena. Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.
Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:
> odpravi napako na blagu ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
> blago z napako zamenja z novim brezhibnim ali
> vrne plačani znesek.

Kdaj je napaka stvarna? Kadar:

>   artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet
>    artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana
>    artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane
>    je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Kako se preverja primernost artikla?


Preverja se z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.

Kako se stvarno napako uveljavi?
Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te obvestiti v zakonsko določenem roku in nam hkrati omogočiti pregled artikla. Obrazec za prijavo stvarne napake se nahaja tu. Podjetje bo potrošniku pisno odgovorilo na zahtevo najpozneje v osmih dneh po njenem prejemu, če je obstoj napake na blagu oziroma nepravilnost pri opravljeni storitvi sporen.
Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.

Pravica do odstopa od nakupa, vračilo blaga

Pravica do odstopa potrošnika od pogodbe sklenjene na daljavo

Za odpoved naročila veljajo določila splošnih pogojev in veljavna zakonska določila o vračilu blaga. Za vračilo blaga se uporabljajo določila 43. člena Zakona o varstvu potrošnikov, ki določa:

Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo ali zunaj poslovnih prostorov, ima potrošnik pravico, da v 14 dneh obvesti podjetje, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Šteje se, da je potrošnik podal odstopno izjavo pravočasno, če jo pošlje v roku, določenem za odstop od pogodbe (2.odstavek b43.d člena ZVPot). Celotne stroške pošiljanja in/ali vračila blaga v primeru vračila krije kupec, v primeru odstopa od pogodbe podjetje nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe vrne vsa prejeta plačila.

O nameravanem vračilu mora kupec pisno obvestiti prodajalca, najkasneje v 14-ih dneh od prejetja blaga, in sicer po pošti ali na kontaktni elektronski poštni naslov: trgovina@kostevc.si

Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.

Pri prodajnih pogodbah lahko podjetje zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj, razen če podjetje ponudi možnost, da samo prevzame vrnjeno blago.

Če je potrošnik blago že prejel in odstopi od pogodbe, ga vrne ali izroči podjetju ali osebi, ki jo podjetje pooblasti za prevzem blaga, nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po obvestilu iz prvega odstavka 43.č člena tega zakona, razen če podjetje ponudi, da samo prevzame vrnjeno blago. Šteje se, da potrošnik pravočasno vrne blago, če ga pošlje pred iztekom 14 dnevnega roka za vračilo.

Potrošnik v zvezi z odstopom od pogodbe krije samo stroške vračila blaga, razen če te stroške krije podjetje ali če podjetje predhodno ne seznani potrošnika, da ga bremeni ta strošek.

Kadar je pri pogodbi, sklenjeni zunaj poslovnih prostorov, blago dostavljeno na dom ob sklenitvi pogodbe, ga podjetje prevzame na lastne stroške, če zaradi narave blaga ni mogoče vračilo na običajen način po pošti.

Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga. Potrošnik ne odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če ga podjetje ne seznani s pravico do odstopa od pogodbe skladno s 4. točko prvega odstavka 43.b člena.

Zaradi lažje obdelave kupčevega odstopa od kupoprodajne pogodbe, ponudnik predlaga kupcu, da vrnjenemu blagu predloži tudi obvestilo o odstopu, ki ga kupec poda na obrazcu, ki se nahaja tukaj.

Odškodnina za znižano vrednost izdelka:

zaradi vidne uporabe znaša najmanj 10% vrednosti kupnine, oziroma več, v kolikor gre za okvare, odrgnine ali druge na izdelku vidne posledice uporabe.

Odstop od nakupa & vračilo blaga nista možna od artiklov, ki so na navitju in je bilo njihovo odvitje že opravljeno - kot npr. laks, vrice, pletenice, predvrvice, muharske vrvice, ... in podobno.

Dostopnost informacij

Skladno z 1., 3., 4., in 9. točko prvega odst. 25b. čl ter 10. točko prvega in tretjega odst. 43b čl. ZVPot (drugi odstavek 43c čl. ZVPot)  potrošniku jasno in v vidni obliki opozrimo na naslednje informacije:

Podjetje mora potrošniku pred sklenitvijo pogodbe oziroma preden potrošnika zavezuje ponudba na jasen in razumljiv način zagotoviti naslednje informacije, če niso jasne že iz okoliščin:

1.     glavne značilnosti blaga ali storitev v obsegu, ki ustreza nosilcu podatkov in blagu ali storitvam;

2.     firmo, sedež podjetja in telefonsko številko podjetja, kadar je ta na voljo;

3.     končno ceno blaga ali storitve, vključno z davki, ali način izračuna cene, če je zaradi narave blaga ali storitve ni mogoče izračunati vnaprej;

4.     informacije o morebitnih dodatnih stroških prevoza, dostave ali pošiljanja ali opozorilo, da taki stroški lahko nastanejo, če jih ni mogoče vnaprej izračunati;

5.     plačilne pogoje ter pogoje dostave in izvedbe storitve, rok dostave blaga ali izvedbe storitve, kadar je to potrebno;

6.     informacije o pritožbenem postopku pri podjetju;

7.     seznanitev z odgovornostjo za stvarne napake;

8.     možnost in pogoje poprodajnih storitev in prostovoljne garancije, kadar je to potrebno;

9.     trajanje pogodbe, kadar je to primerno, in pogoje za odstop od pogodbe, sklenjene za nedoločen čas, ali pogodbe s samodejnim podaljševanjem;

10.  funkcionalnost, vključno z veljavnimi ukrepi za tehnično zaščito digitalne vsebine, kadar je to primerno;

11.  informacijo o združljivosti digitalne vsebine s strojno in programsko opremo, s katero je podjetje seznanjeno oziroma bi moralo biti seznanjeno.

Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo ali zunaj poslovnih prostorov, mora potrošnik poleg informacij iz prvega odstavka 25.b člena tega zakona  najpozneje, preden ga pogodba ali ponudba zavezuje, prejeti še informacije o:

1.     naslovu, na katerem podjetje dejansko opravlja dejavnost, telefonsko številko, številko telefaksa in naslov elektronske pošte podjetja, kadar so na voljo, po potrebi pa tudi firmo in sedež podjetja, v imenu katerega deluje in na katerega lahko potrošnik naslovi svojo pritožbo;

2.     naslovu sedeža podjetja, če se razlikuje od naslova iz prejšnje točke, in po potrebi o naslovu podjetja, v imenu katerega deluje in na katero lahko potrošnik naslovi pritožbo;

3.     stroških, povezanih z uporabo komunikacijskega sredstva, če se razlikujejo od osnovne tarife;

4.     pogojih, rokih in postopku za uveljavljanje pravice do odstopa od pogodbe v skladu s 43.č in b43.d členom tega zakona , skupaj z obrazcem za odstop od pogodbe iz petega odstavka b43.d člena;

5.     navedbi, da potrošnik krije stroške vračila blaga, v primeru odstopa od pogodbe, če je potrebno;

6.     stroških vračila blaga, če ga pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, zaradi njegove narave ni mogoče vrniti po pošti;

7.     stroških, ki jih mora potrošnik plačati podjetju v skladu s prvim odstavkom a43.e člena tega zakona , če odstopi od pogodbe po tem, ko je vložil zahtevo v skladu s sedmim odstavkom 43.c ali tretjim odstavkom a43.č člena tega zakona ;

8.     neobstoju pravice do odstopa od pogodbe, če potrošnik v skladu s petim odstavkom 43.č člena tega zakona  nima pravice do odstopa, ali po potrebi o okoliščinah, v katerih potrošnik izgubi pravico do odstopa od pogodbe;

9.     obstoju kodeksov ravnanja in dostopnosti do morebitnih kodeksov ravnanja;

10.  minimalnem trajanju obveznosti potrošnika na podlagi pogodbe, če je potrebno;

11.  možnosti izvensodnega reševanja sporov in drugih pravnih sredstev, ki se uporabljajo za podjetja, ter njihovi dostopnosti, če je potrebno.

(2) Prejšnji odstavek se uporablja tudi za pogodbe o dobavi vode, plina ali električne energije, če se ti ne prodajajo v omejeni prostornini ali določeni količini, daljinskega ogrevanja ali digitalne vsebine, ki ni zapisana na otipljivem nosilcu podatkov.

(3) Pri pogodbi, sklenjeni za nedoločen čas, ali pogodbi, ki vključuje naročnino, končna cena vsebuje skupne stroške za obračunsko obdobje. Če se taki stroški zaračunavajo po nespremenljivi obrestni meri, skupna cena vsebuje tudi skupne mesečne stroške. Kadar skupnih stroškov ni mogoče vnaprej izračunati, podjetje navede način izračuna cene.

(2) Preden pogodba, ki se sklepa na daljavo z uporabo elektronskih sredstev, zavezuje potrošnika k plačilu, podjetje jasno in v vidni obliki potrošnika opozori na informacije iz 1., 3., 4. in 9. točke prvega odstavka 25.b člena  ter 10. točke prvega odstavka  in tretjega odstavka 43.b člena tega zakona  preden potrošnik odda naročilo.

Reklamacije in garancija

Reklamacije bomo reševali individualno v zakonsko predpisanem roku. Vsak izdelek, ki ima garancijski rok, ima garancijski list priložen ob nakupu. Za uveljavljanje garancije shranite izvod računa ter garancijski list potrjen s strani prodajalca.

Tehnični koraki in navodila postopka nakupa

Nakup se izvrši z izborom izdelkov v nakupovalno košarico, na podlagi česar se kupcu izdela naročilo, po potrditvi katerega se izdelek odpremi in zanj izda račun.

a) Nakupovalna košarica in oddaja naročila

Bodoči kupec opravi nakup (po opravljeni registraciji) z uporabo košarice za nakup,v katero dodaja izdelke, ki jih namerava kupiti, pri tem pa jih lahko pred nakupom iz košarice tudi odstrani. Izdelek se doda v košarico s potrditvijo na gumb "Dodaj v košarico", s čemer se vam izdelek izpiše v košarici. V primeru, da nakupujete več izdelkov postopek ponovite z klikom na gumb »Nadaljuj z nakupom« do izbora zadnjega artikla, v nasprotnem primeru pa nadaljujete nakup s klikom na gumb "Na blagajno".

Odpre se vam obrazec "Informacije o računu" kjer lahko spremenite naslov dostave v primeru, da ne želite prejeti artikla na naslov, ki ste ga navedli ob registraciji računa.
Ko izpolnite obrazec kliknite na gumb "Nadaljuj" za nadaljevanje v "Informacije o dostavi", ki se samodejno oblikujejo na osnovi podatkov, ki ste jih vnesli v korak »Informacije o računu«. Z klikom na gumb »Nadaljuj« izberete korak »Način dostave«, kjer izberete želeno obliko dostave ter kliknete gumb »Nadaljuj«. Sistem vam bo odprl okno »Informacije o plačilu«, kjer izberete želeni način plačila ter kliknete »Nadaljuj«. Odprlo se bo okno »Pregled naročila«, kjer lahko pred oddajo pregledate naročilo in pred oddajo popravite vse podatke, s tem da se vrnete na katerega izmed prej navedenih korakov. S klikom na »KUPITE SEDAJ« potrdite naročilo in s tem zaključite nakup.

Na vaš elektronski naslov boste prejeli potrdilo o prejetju naročila, ki je osnova za izdelavo uradnega naročila, katerega prejmete na posredovani elektronski naslov, takoj za tem, ko naša naročniška služba pregleda vaše oddano naročilo.

b) Tehnična sredstva za prepoznavanje in popravo napak pred oddajo naročila

Preden kupec odda naročilo se mu odpre pregled naročila na podlagi katerega lahko preveri podatke, ki jih je izpolnil za potrebe oddaje naročila. V primeru napačnega vnosa, lahko kupec napake popravi z izborom funkcije vrnitve nazaj na košarico oz. določeni korak v postopku naročanja, ki je zapisan desno ob predogledu naročila.

c) Potrditev naročila

Naročilo na spletnem mestu www.kostevc.si je potrjeno, ko kupec prejme povratno avtomatsko e-poštno sporočilo s potrdilom o prejemu naročila, ki ni potrdilo, da je izdelek na zalogi ali da se je pričela vršiti odprema, ampak le obvestilo kupcu, da je sistem prejel naročilo.

Prednosti registriranih uporabnikov

Ko se prijavite v vaš račun, vam bo omogočeno naslednje:

- Hitrejši proces nakupa potem, ko ste že izbrali artikel ali skupino artiklov

- Preverjanje statusa naročil

- Ogled preteklih naročil

- Urejanje informacij o vašem računu

- Spreminjanje gesla

- Dodajanje naslovov za dostavo

Funkcija, ki sproži naročilo

V postopku oddaje naročila mora potrošnik izrecno potrditi, da se z oddajo naročila strinja s plačilom. Funkcija za ta korak je v spletni trgovini označena s spodnjim zapisom "KUPITE SEDAJ" ter ustrezno grafiko:

Sklepanje pogodb v elektronski obliki

Tehnični postopki za sklenitev pogodbe so opisani v "tehničnih korakih in navodilih za postopek nakupa". Besedilo pogodbe bo shranjeno v arhivu ponudnika in je preko spletne trgovine prejemniku vedno dostopno z vpisom preko uporabniškega imena in gesla. Tehnična sredstva za prepoznavanje in popravo napak pred oddajo naročila so opisana v "tehničnih korakih in navodilih za postopek nakupa". Pogodbo je možno skleniti samo v slovenskem jeziku, sklepanje pogodbe v ostalih jezikih zenkat ni mogoče.

Podatki za dostavo

Pri naročilu prosimo, da pazljivo vpišete podatke za dostavo (naslov) ter kontakte podatke, da ne bi prišlo do zapletov pri dobavi. Bodite pozorni na točno GSM številko, ker je tako najlažja komunikacija s kurirjem pri dostavi paketa.

Cene

Vse cene v spletni trgovini so v EUR ter z vključenim 22 % ali 9.5 % DDV. Cene veljajo do preklica.

Zasebnost

Vaših osebnih podatkov v nobenem primeru ne bomo posredovali tretjim osebam. Podatki, ki nam jih boste posredovali, bodo uporabljeni za: izpolnitev naročila in dobavo naročenega blaga ter obveščanje o novostih, akcijah in ostalih aktivnostih. Z vpisom podatkov se s tem strinjate.

Odveza odgovornosti

Trgovec se bo trudil zagotavljati kar se da ustrezno točnost in ažurnost podatkov, ki so objavljeni na spletnih straneh trgovca. Vendar pa se lahko kljub temu določeni podatki spreminjajo zelo hitro in jih trgovec ne uspe spremeniti na spletnih straneh. V primeru, da bo to vplivalo na naročilo, bo trgovec kupca obvestil s spremembah ter omogočil odstop od naročila ali zamenjavo določenega artikla.

 

Čeprav se trgovec trudi zagotoviti natančne fotografije ponujenih artiklov, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti izdelka.

Pritožbe in spori

Trgovec bo vedno upošteval veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Trgovec in kupec bosta spor reševala sporazumno, kjer se bo poskušala najti ustrezna rešitev za obe strani. V primeru, da spor ni možno rešiti sporazumno, je za reševanje spora pristojno sodišče, kjer ima sedež trgovec.

Navedba izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov

Skladno z prvim in tretjim odstavkom 32. Čl. ZIsRP izjavljamo, da ne priznavamo nobenega določenega izvajalca za izvensodno reševanje potrošniških sporov.

Elektronska povezava na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov

Skladno s pravili, ki urejajo spletno prodajo ali spletne storitve objavljamo elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov:

https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL

Informacije

Za dodatne informacije se na nas obrnite preko kontaktnih podatkov.

 

Želimo Vam prijetno nakupovanje!

 

Trgovina Kostevc

Gregor Štefančič s.p.

Kočevje; 20.02.2019