Dostava in plačilo

Rok dostave blaga:

V primeru, da je naročeno blago na zalogi, bo dostavljeno v roku 2 – 7 delovnih dni na vaš naslov po kurirski službi GLS d.o.o.. Morebitne zamude pri dostavi blaga bodo predhodno usklajene s kupcem. Blago dostavljamo samo na območju Republike Slovenije.


Za blago, ki ni na zalogi, bomo kupcu predhodno poslali predvideni dobavni rok. Po potrditvi naročila s strani kupca bo blago v predvidenem roku dostavljeno. Glede morebitnih sprememb oz. zamud bo kupec obveščen. Maksimalni dobavni rok za izdelke, ki niso na zalogi je 45 delovnih dni od dneva naročila, v kolikor naročenih izdelkov ne bi bili v stanju dobaviti, bo kupec o tem ob naročilu obveščen.

 

Strošek dostave blaga

Cena dobave za posamezno naročilo znaša: 4.99 EUR. V ceno je vključen DDV. Ta vrednost se bo dodala k seštevku vašega naročila.
Ob naročilu v vrednosti nad 50 EUR (brez vključenega stroška dostave) je dostava brezplačna!

 

Plačilni pogoji in rok plačila dobavljenega blaga

Plačilo za izdelke na zalogi je gotovinsko in se plača kurirju ob prevzemu pošiljke.

Za izdelke, ki jih nimamo na zalogi in jih je potrebno naročiti, bomo kupcu izdali predračun, po plačilu predračuna s strani kupca bo blago naročeno ter v predvidenem roku dobavljeno.

 

NOVO > plačilo s kreditno kartico

Dostavo izdelkov vršimo preko dostavne službe GLS Slovenia.

Dostava naročenih izdelkov v naši spletni trgovini se izvede v najkrajšem možnem času in je odvisna od razpoložljivosti izdelkov. Izdelke bomo dostavili na naslov, katerega ste navedli ob registraciji oz. nakupnem postopku, priporočamo vam, da navedete naslov na katerem se nahajate v dopoldanskem času. Prav tako priporočamo, da napišete mobilno številko, na kateri ste dosegljivi v dopoldanskem  času, saj vas bo kurir lahko poklical in se dogovoril z vami o načinu dostave.

V primeru, da ne želite, da vam izdelek dostavimo na vaš naslov pa si lahko na spletni strani GLS Slovenije izberete tudi eno izmed Parcel Shop enot v kateri lahko paket prevzamete sami (poštno ležeče). Vse kar potrebujete napisati v polje s podatki za dostavo je vaše ime in priimek, ter naslov izbrane Parcel Shop enote.

Odkupnino paketa lahko GLS kurirju ob dostavi plačate z gotovino ali s kreditno / debetno kartico. V primeru, da boste svoje blago plačali s kartico, se vam bodo dodatno zaračunali stroški bančne provizije v vrednosti 1,43 % od zneska odkupnine, za katero vam bo GLS kurir izdal račun.

V primeru neuspešnega poskusa dostave vam bo GLS kurir pustil sporočilo o prispeli pošiljki. Na sporočilu je navedena številka paketa in telefonska številka GLS dostavne službe (01 500 11 90), ter njihov elektronski naslov (info@gls-slovenia.com). Na navedene kontaktne informacije se lahko obrnete in naročite ponovno dostavo paketa na vaš naslov ali pa se dogovorite, da vam paket dostavijo na drug naslov (kjer boste v času dostave dosegljivi). Po vaši želji se lahko z GLS-jem dogovorite tudi za dostavo paketa v vam najbližji Parcel Shop (paketno trgovino), kjer lahko paket prevzamete sami ob predložitvi številke paketa in osebnega dokumenta.

 

Seznam paketnih trgovin si lahko ogledate tukaj.


Za vsa dodatna vprašanja nas kontaktirajte.